Vietoj šokolado: sveiki užkandžiai, suteikiantys energijos - Matančios rankos
×

I - V 08:00 - 20:00

Vietoj šokolado: sveiki užkandžiai, suteikiantys energijos

Sveiki užkandžiai atstojantys saldumynus

Ar jaučiate, kad kartais viduryje dienos pristinga jėgų atlikti net paprasčiausius darbus? Dažnai atrodo, jog galva tokia sunki, kad tuoj bus padėta ant stalo priešais kompiuterį ir neišvengiamai įvyks pertrauka. Žinoma, kartais 15 minučių poilsis užmerkus akis yra puiki priemonė atgauti jėgas, tačiau juk ne visada galime sau leisti pasnausti čia ir dabar. Neretai tokiose situacijose gali išgelbėti maisto produktai, kurie suteikia tikrai daug energijos. Rekomenduojame jums dienos metu į savo racioną įtraukti šiuos užkandžius, kurie suteiks jums daugiau energijos.

Sėklos. Įvairiose sėklose, pavyzdžiui, saulėgrąžų, moliūgų ar sezamo gausu baltymų ir mineralų, kurie yra svarbus energijos šaltinis. Jose esantys sotieji riebalai yra naudingi širdies ir kraujagyslių sistemai, kuri reguliuoja kraujo tekėjimą į širdį ir smegenis. Gera kraujotaka užtikrina ir energijos pojūtį.

Džiovinti vaisiai. Rinkitės džiovintus vaisius, jeigu norisi kažko saldaus, nes juose yra natūralaus cukraus – fruktozės ir gliukozės. Be to, džiovinant vaisius išlieka beveik visos naudingos medžiagos, kurios buvo ir šviežiuose: kalcis, geležis, magnis, kalis, pektinai, įvairūs vitaminai. Bet labiausiai džiovinti vaisiai vertinami dėl juose esančios virškinimą gerinančios ląstelienos, kuri absorbuoja vandenį ir dalyvauja maistui judant organizme.

Vanduo. Viena labiausiai paplitusių nuovargio priežasčių – nepakankamas vandens gėrimas. Lengva dehidratacija sukelia nuovargį, o skysčių trūkumas sukelia galvos skausmą bei koncentracijos trūkumą. Taigi jeigu jaučiate artėjantį nuovargį, išgerkite bent vieną stiklinę vandens.

Riešutai. Vienas svarbiausių baltymų ir energijos šaltinių mūsų organizmui yra būtent riešutai. Riešutuose yra galingų antioksidantų, seleno, vitamino E. Nustatyta, kad antioksidantai stabdo senėjimo procesus. Riešutai taip pat aprūpina energija mūsų kūną. Sauja riešutų padės išlaikyti pakankamą energijos lygį organizme. Naudingiausiomis riešutų rūšimis yra laikomi žemės riešutai, migdolai, anakardžiai.

Bananai. Bananas ypač patogus vaisius, kai norime greitai kažko užkąsti, tačiau laiko maisto ruošimui nėra. Bananuose esantis kalis normalizuoja kraujo spaudimą bei širdies veiklą, todėl jaučiamės energingesni.

Nors šie produktai yra išties svarbūs mūsų organizmui, nepamirškite, kad visavertė ir jums tinkama mityba yra svarbiausias energijos šaltinis, todėl būtinai valgykite pusryčius, pietus bei vakarienę ir jūsų organizmas bus aprūpintas reikalinga energija visai dienai.

Jeigu norite sužinoti daugiau vertingų pratimų stiprinančių jūsų kūną, ar pasitarti su profesionaliu koneziterapeutu dėl atliekamų pratimų spauskite mygtuką apačioje, įveskite savo duomenis ir mes greitu metu su jumis susisieksime, išsiaiškinsime jūsų poreikius ir pasiūlysime jums tinkamiausius sprendimus.