Rekomenduojame: 15 minučių per dieną padės langviau atsipalaiduoti, atsikratyti streso, kojų bei galvos skausmo. - Matančios rankos
×

I - V 08:00 - 20:00

Rekomenduojame: 15 minučių per dieną padės langviau atsipalaiduoti, atsikratyti streso, kojų bei galvos skausmo.

Tikriausiai daugelis iš mūsų vakare po dienos darbų jaučiamės pavargę, pilni minčių ir nebūtinai teigiamų. O kiek kartų dar esam patyrę tą jausmą, kai grįžtame ir norime tiesiog įnerti į sofą ir nieko nebedaryti, bet namuose dar laukia ne viena užduotis, pradedant vakarienės ruošimu, baigiant vaikų ar augintinių priežiūra. Žinoma, kai kuriems iš mūsų energija tikriausiai niekada nesibaigia, o papildomi darbai namuose, sode ar kitur tik prideda gyvybiškai svarbių jėgų. O ką daryti tiems, kurie po 8 valandų darbo dienos dar turi jaustis energingi, tačiau tos energijos nelikę nė kvapo, kamuoja kojų bei galvos skausmas?

Šiandien siūlome išbandyti 15 minučių pratimą, kuris iš jūsų pareikalaus labai nedaug pastangų, bet patys gausite išties labai daug. Norite jaustis pailsėję, įgavę naujų jėgų ir geresnės nuotaikos vos po 15 minučių? Nagi, pirmyn iškelti kojas į viršų! Taip, jums užteks tik patogiai atsigulti ant nugaros prie sienos ir pakelti abi kojas, atrėmus į sieną. Tokioje pozicijoje išbūkite iki 15 minučių ir stenkitės išlaikyti tolygų kvėpavimą bei tiesią nugarą, o rankas tiesiog atpalaiduokite prie šonų. Kodėl šis pratimas toks rekomenduojamas specialistų?

Kojų pakėlimas į viršų 15 minučių per dieną gali padėti jums vakare grįžus greičiau atsipalaiduoti, lengviau atsikratyti įkyrių minčių, palengvinti streso sukeliamą neigiamą poveikį, padėti geresnei širdies ir plaučių veiklai. Specialistai šį į viršų pakeltų kojų pratimą ypač rekomenduoja tiems, kurie kenčia nuo sąnarių uždegimo – artrito ar venų išsiplėtimo, tiems, kurie turi virškinamojo trakto sutrikimų, skundžiasi nemaloniu ir dažnu galvos skausmu. Daugelis šį pratimą išbandžiusių moterų gali pridurti dar ir tai, kad šis pratimas ypač naudingas moterims, nes sumažina menstruacijų bei priešmenstruacinio sindromo sukeliamus skausmus.

Jeigu norite, kad šis pratimas būtų dar malonesnis ir kiekvieną vakarą išties norėtumėte grįžus namo ne įkristi į lovą, o padaryti šį pratimą, mes jums rekomenduojame:

  • Iš anksto pasiruošti patogią erdvę, kur bus pakankamai vietos prie sienos ir niekas jums netrukdys ramiai pabūti 15 minučių;
  • Ant žemės pasidėti jogos kilimėlį arba minkštesnį užklotą, kad gulint ant nugaros nejaustumėte diskomforto;
  • Įsijungti ramios, atpalaiduojančios, ar kitos jums patinkančios muzikos;
  • Keletą kartų pakeisti kojų poziciją: galite palaikyti kojas V formoje. Taip dar ir pratempsite įsitempusius kojų raumenis.
  • Papildomam atsipalaidavimui naudoti naktinį akių raištį, o jeigu norite dar ir atgaivinti akis – užsidėkite ant akių plonus agurko griežinėlius. Po 15 minučių jausitės atsigavę ir pokyčiai bus matomi jūsų veide!

Norite sužinoti daugiau veiksmingų pratimų, kuriuos galite atlikti namuose? Galbūt turite konkrečių problemų, skaudančių vietų ir nežinote kaip sau tinkamai padėti? Spauskite mygtuką apačioje, įveskite savo duomenis ir mes greitu metu su jumis susisieksime, išsiaiškinsime jūsų poreikius ir pasiūlysime jums tinkamiausius sprendimus.

Negalite laukti? Skambinkite mums jau dabar telefonu +37068511137 arba rašykite el. paštu info@matanciosrankos.lt.

Jeigu norite sužinoti daugiau vertingų pratimų stiprinančių jūsų kūną, ar pasitarti su profesionaliu kineziterapeutu dėl atliekamų pratimų spauskite mygtuką apačioje, įveskite savo duomenis ir mes greitu metu su jumis susisieksime, išsiaiškinsime jūsų poreikius ir pasiūlysime jums tinkamiausius sprendimus.