Kaip per 5 minutes panaikinti stuburo sąstingį ir su tuo susijusius negalavimus? - Matančios rankos
×

I - V 08:00 - 20:00

Kaip per 5 minutes panaikinti stuburo sąstingį ir su tuo susijusius negalavimus?

Dažnai skauda galvą, sunku sukinėti kaklą, maudžia stuburą? O gal apskritai jaučiate, kad visas kūnas yra tarsi sustingęs?

Rekomenduojame jums pratimus, kuriuos turėtumėte daryti kiekvieną dieną. Šie pratimai ne tik sustiprins stuburą, suteiks kūnui energijos, bet ir sumažins galimus galvos ar stuburo skausmus.

Kaip atlikti energijos ir lankstumo suteikiančius pratimus? 

1 pratimas. Atsistokite prie sienos. Atloškite galvą. Tada prispauskite nykštį prie smakro ir ramiai nuleiskite jį taip, kad galva laikytųsi tiesiai, stuburas tiesus, prisispaudęs prie sienos. Pratimą patariame atlikite 10 kartų. Galima kartoti kas 4 valandas. Be to, jį paprasta atlikti tiek namie, tiek darbe.
2 pratimas. Susukite rankšluostį į virvę ir uždėkite ant apatinės kaklo dalies. Sukelkite nedidelį spaudimą rankomis ir atlenkite galvą atgal. Grįžkite į pradinę padėtį.
3 pratimas. Atsistokite tiesiai. Rankos nuleistos, pirštai sulenkti, nykščiai ištiesti į viršų. Ištiesiname stuburą balansuodami rankomis. Galima šį pratimą atlikti tiek atsistojus, ties sėdint. Svarbu stengtis bent keletą sekundžių pabūti pagal galimybes ištiesinus stuburą.
4 pratimas. Atsistojate tarpduryje. Viena ranka įsitveriame durų staktos. Tada šiek tiek žengiame į priekį, padarydami įtampą pečio srityje. Taip laikome apie 45 sekundes.
5 pratimas. Atsigulame ant pilvo. Pasikeliame ant rankų (rankos sulenktos, atremtos į alkūnes). Stuburas tiesus. Pabūname toje padėtyje apie 10 sekundžių.
6 pratimas. Viena koja atsiklaupiame, kita sulenkta per kelį. Lenkiamės į priekį, rankos ant klubų. Keletą sekundžių darome tempimą.
7 pratimas. Pakeliame ištiestą koją ant aukštesnės pakylos (pavyzdžiui, stalo) ir palaikome keletą sekundžių. Papildomos įtampos lenkiantis link stalo nedarome. Pakanka tiesiog ramiai pastovėti.

Rekomenduojame šiuos pratimus atlikti bent vieną kartą per dieną. Esant galimybei, visus pratimus arba pasirinktus galite atlikti ir dažniau, taip išvengsite su stuburu susijusių galvos ir nugaros skausmų, turėsite daugiau energijos.

Kaip taisyklingai atlikti šiuos pratimus galite pažiūrėję šį vaizdo įrašą:

Jei abejojate, ar šie būdai ir pratimai jums tinkami ar manote, kad jums reikia individualiai pritaikytos mankštos, galite pasikonsultuoti su specialistu. Spauskite mygtuką apačioje, įveskite savo duomenis ir mes greitu metu susisieksime, išsiaiškinsime jūsų poreikius ir pasiūlysime tinkamiausius sprendimus.

Negalite laukti? Skambinkite mums jau dabar telefonu +37068511137 arba rašykite el. paštu info@matanciosrankos.lt