Kaip negaištant laiko sporto salėje palaikyti vyriškas kūno formas? - Matančios rankos
×

I - V 08:00 - 20:00

Kaip negaištant laiko sporto salėje palaikyti vyriškas kūno formas?

Esi labai užsiėmęs vyras ir dėl darbo reikalų apleidai treniruoklių salę? Dėl to pastebėjai, kad prarandi savo puikią vyrišką laikyseną ir moterų žvilgsnius viliojančius rankų muskulus? O artėja šventės ir šventiniuose vakarėliuose būtina išlikti nepriekaištingos išvaizdos. Juk šalia bus ir gražuolė moteris. Kaip rasti laiko savo kūno formoms palaikyti.

Rekomenduojame tik 4 minučių intensyvią treniruotę, kuri padės palaikyti nepriekaištingas kūno formas.

Kokius pratimus galima atlikti per 4 minutes ir suteikti savo kūnui dar daugiau vyriškumo?

Pirmiausia, prisimink, kad pratimą reikia atlikti per 30 sekundžių. Tada 10 sekundžių pailsėti. Laiką sek tau priimtiniausiu būdu. Arba pasinaudok vaizdo įrašu:

1 pratimas. Atlik pritupimus. Prisimink, juos atlikti reikia per 30 sekundžių.
2 pratimas. Atsigulk. Rankos už galvos. Kelkis ir pritrauk kojų kelių prie alkūnių. Atsilenkimus daryk 30 sekundžių.
3 pratimas. Atlik atsispaudimus nuo žemės. 30 sekundžių.
4 pratimas. Rankomis pasikelk nuo žemės tarsi norėtum atlikti atsispaudimus. Kairiąją koją truputį sulenk ir suk į dešinę pusę, tada dešiniąją koją į kairę. Taip laikydamasis ant rankų sukinėk kojas 30 sekundžių.
5 pratimas. Rankomis atsiremk į žemę tarsi ruoštumeisi atlikti atsilenkimus, pasikelk ant rankų ir atsistok – rankas išties į viršų. Tada vėl rankos ant žemės, atsistok. Taip šokinėk 30 sekundžių.
6 pratimas. Pasiimk rankšluostį, rankomis suimk jo galus ir atsigulk. Pritrauk rankas (nepaleisdamas rankšluosčio) prie krūtinės, ištiesk į priekį. Kartok 30 sekundžių.

Nors pratimai trunka tik 4 minutes, šios treniruotės metu dirba visi kūno raumenys ir besitreniruojantis gauna maksimalią naudą. Kol taupai laiką ir negali lankytis sporto salėje, atlik šiuos pratimus ir džiaukis stangriu, ištreniruotu vyrišku kūnu.

Pastaba. Pratimų greitį ir intensyvumą rinkis pagal savo fizinį pasiruošimą ir sveikatą.

Jei abejoji, ar šie mankštos pratimai tau tinkami ar norisi daugiau, gali pasikonsultuoti su specialistu. Spausk mygtuką apačioje, įvesk savo duomenis ir mes greitu metu su tavimi susisieksime, išsiaiškinsime Tavo poreikius ir pasiūlysime Tau tinkamiausius sprendimus.

Negalite laukti? Skambinkite mums jau dabar telefonu +37068511137 arba rašykite el. paštu info@matanciosrankos.lt