Kaip kiekvieną rytą jaustis žvaliai, energingai ir džiugiai? - Matančios rankos
×

I - V 08:00 - 20:00

Kaip kiekvieną rytą jaustis žvaliai, energingai ir džiugiai?

Nemėgstate rytų? Sunku išlipti iš lovos, norisi miego, trūksta jėgų? Be to, nėra nuotaikos ir dėl to diena žada būti bloga?

Diena tikrai gali prasidėti nuotaikingai, žvaliai ir energingai. Galite turėti tokius rytus, kurie trykš džiugesiu, ir juo lydės jus visą dieną.

Tam labai tinka tempimo pratimai, kuriuos kiekvieną rytą galite atlikti greitai ir tam nereikia jokio pasiruošimo ar papildomo įrangos.

Kaip atlikti pratimus, suteikiančius energijos, žvalumo ir geros nuotaikos visai dienai?

1 pratimas. Pasilenkiame, rankų delnus priglaudžiame prie grindų. Keliame vieną ranką į aukštį, tiesiamės į rankos pusę, tada kitą. Pratimą kartojame keletą kartų.
2 pratimas. Stovime tiesiai. Rankos sunertos už nugaros. Pritūpiame išlaikant nugarą tiesią. Atsistojame, lenkiame galvą prie kelių, rankas tiesiame aukštyn (vis dar sunertas).
3 pratimas. Atsistojame, pasilenkiame ir delnais stengiamės pasiekti grindis. Keliame vieną ranką aukštyn, tiesiamės. Tada vėl siekiame grindis ir keliam kitą ranką. Žiūrime į keliamos rankos pusę.
4 pratimas. Atsistojame. Rankas suneriame už nugaros. Lenkiamės į priekį, nugara tiesi. Kelias sekundes pastovime ir lenkiamės į priekį, galvą, kiek galime lenkiame link kelių. Rankas, sunertais pirštais, keliame į viršų ir daromą tempimą į priekį. Vėl ištiesiname nugarą (truputį pritūpiame) ir vėl lenkiamės. Atliekame keletą kartų, atsižvelgdami į savo individualius poreikius ir sveikatą.
5 pratimas. Atsiklaupiame. Atsilenkiame ir viena ranka siekiame kulno, kitą ranką keliame aukštyn. Darome šį tempimo pratimą keletą kartų. Keičiame rankas.
6 pratimas. Atsiklaupiame. Rankų delnais atsiremiame į grindis. Keliamės lyg pamėgdžiodami kobrą. Tada leidžiame viršutinę stuburo dalį link grindų. Darome šį tempimo pratimą keletą kartų.
7 pratimas. Pasikeliame ant rankų, kojų pirštais atsispiriame į grindis. Palenkiame galvą, pasikeliame ir leidžiame visą kūną link grindų, išsilenkę šiek tiek pabūname tokioje pozoje. Vėl pasikeliame ir kartojame tempimo pratimą.
8 pratimas. Rankų delnai priglausti prie grindų, kojos ištiestos ir pirštais atsispiriame. Dešinę koją ištiesiame, kairiąją sulenkiame ir į viršų iškeliame kairiąją ranką. Grįžtame į pradinę padėtį ir pratimą atliekame lenkdami į priekį kitą koją.
9 pratimas. Darome gilų įtūpstą, rankas padedame ant šlaunų. Sukamės į vieną pusę, tada į kitą pusę.
10 pratimas. Atsitūpiame, rankos sudėtos tarsi maldai. Būdami tokioje pozoje pamažu stojame, bet visiškai neišsitiesiame. Vėl pamažu atsitūpiame ir keliamės. Taip pamažu, be skubos atliekame pratimą. Keliasdešimt sekundžių pabūname atsitūpę ir ištiesę rankas į priekį keliamės, rankos delnais atremtos į grindis. Vėl atsitūpiame. Pratimą atliekame keletą kartų. Atsistojame ir atsipalaiduojame.

Šiuos tempimo pratimus jums padės atlikti vaizdo įrašas, kuriame profesionali trenerė parodo kaip tiksliai yra atliekami pratimai.

Jei abejojate, kad šie pratimai jums tinkami ar manote, kad jums reikia patarimo, kaip žvaliai pradėti rytą, galite pasikonsultuoti su specialistu. Spauskite mygtuką apačioje, įveskite savo duomenis ir mes greitu metu susisieksime, išsiaiškinsime jūsų poreikius ir pasiūlysime tinkamiausius sprendimus.

Negalite laukti? Skambinkite mums jau dabar telefonu +37068511137 arba rašykite el. paštu info@matanciosrankos.lt