Kaip be griežtų dietų tik per 1 mėnesį tapti plokščio pilvuko šeimininke? - Matančios rankos
×

I - V 08:00 - 20:00

Kaip be griežtų dietų tik per 1 mėnesį tapti plokščio pilvuko šeimininke?

Ar pastebėjai, kad po didžiųjų metų švenčių, kai leidai sau daugiau pasmaguriauti ir šiek tiek daugiau patinginiauti sofutėje, jautiesi šiek tiek nerangi? O gal žvilgtelėjusi į veidrodį pastebi, kad itin atsikišęs pilvukas atrodo labai nepatraukliai ir vis reikia ieškoti kitos, daug laisvesnės palaidinės?

Kam ieškoti naujos palaidinės, jei gali vilktis būtent tau patinkančią? Tereikia nusiteikti smagiai praleisti laiką atliekant smagią mankštą, kuri padės vėl atgauti gražią kūno formą. Tam reikės skirti tik keletą minučių per dieną.

5 pratimai kasdien – ir jau po pirmųjų treniruočių pamatysi, kad pilvukas gražėja, plonėja. O vos po mėnesio tavo figūra atrodys idealiai: dėl plokščio pilvuko galėsi džiaugtis bet kuriuo mėgstamu drabužiu.

Kokie pratimai gali ištirpdyti riebaliukus ant pilvo ir leis džiaugtis plokščiu ir dailiu pilvuku?

5 tavo plokščio pilvuko pagalbininkai – šie pratimai:

  1. Pasitiesusi kilimėlį atsisėsk ant grindų, sulenk kelius ir rankomis pritrauk prie krūtinės, vėl ištiesk kojas, o rankas ištiesk į šalis. Pakartok pratimą 10-15 kartų.
  2. Dešinę ranką sulenk, delną prispausk prie sprando. Šiek tiek sulenktas kojas irgi pasuk ant šono. Keldama kojas kartu stenkis alkūne pasiekti sulenktus kelius. Lygiai tą patį atlik sulenkusi kairiąją ranką. Pratimą pakartok 10- 15 kartų.
  3. Atsisėsk, kojas pakelk į viršų 30 laipsnių kampu. Lengvai sulenk alkūnes, rankas ištiesk į priekį, pirštus sunerk. Tada daryk pasisukimą į dešinę, tada į kairę. Pratimą pakartok ne mažiau 10 kartų.
  4. Atsiremk rankų delnais į grindis, šiek tiek pasikelk įsirėmusi kojų pirštais į grindis. Kojas per kelius truputį sulenk. Tada tvirtai laikydama rankas mesk (šoktelėk) abi kojas į dešinę, sugrąžink į pradinę padėtį. Tada mesk į kairę, vėl į pradinę padėtį. Svarbiausias sukimosi krūvis turi kliūti pilvo zonai. Pagal asmenines galimybes taip pašokinėk keletą kartų.
  5. Atsisėsk, pakelk dešiniąją koją, ištiesusi rankas suplok jomis žemiau pakeltos kojos, pakelk kairiąją ir vėl suplok delnais. Pratimą atlik keletą kartų.

Kad būtų smagiau, atlik pratimus žiūrėdama šį vaizdo įrašą:

Pratimai leis vėl džiaugtis plokščiu pilvuku ir galimybe be streso dėl pernelyg akivaizdžių „gelbėjimosi ratų“ vilktis bet kokį mėgstamą drabužį.

Jei abejoji, kad šie pratimai gali išspręsti Tavo kūno grožio problemas, pasirink papildomų pratimų atsižvelgdama į savo individualius poreikius.

Jei pačiai susidaryti pratimų rinkinuką sudėtinga ar abejoji jų veiksmingumu bei tinkamumu tavo sveikatai, gali pasikonsultuoti su specialistu. Spausk mygtuką apačioje, įvesk savo duomenis ir mes greitu metu su jumis susisieksime, išsiaiškinsime Tavo poreikius ir pasiūlysime Tau tinkamiausius sprendimus.

Negalite laukti? Skambinkite mums jau dabar telefonu +37068511137 arba rašykite el. paštu info@matanciosrankos.lt

Jeigu norite sužinoti daugiau vertingų pratimų stiprinančių jūsų kūną, ar pasitarti su profesionaliu koneziterapeutu dėl atliekamų pratimų spauskite mygtuką apačioje, įveskite savo duomenis ir mes greitu metu su jumis susisieksime, išsiaiškinsime jūsų poreikius ir pasiūlysime jums tinkamiausius sprendimus.