1 minutės treniruotė ant jūros kranto - Matančios rankos
×

I - V 08:00 - 20:00

1 minutės treniruotė ant jūros kranto

Mmmm vasara… Pagalvojus, net šilčiau pasidaro ir taip norisi kuo greičiau skubėti prie jūros. Na, o paplūdimyje gyvenimas verda visiškai kitokiu ritmu nei mieste: dalis dienos ant nugaros, kita dalis ant pilvo, o kartais ir ant šono. Tačiau, visiškai atsipalaiduoti ir mėgautis atostogomis gali padėti ne tik malonus gulėjimas paplūdimyje, bet ir greita, tačiau jėgų suteikianti treniruotė ant jūros kranto, kuri užtruks vos vieną minutę, tačiau suteiks geros nuotaikos visai dienai. Taip, teisingai – tik vienos minutės mankšta ant jūros kranto, smėlyje, šviečiant saulei ir pučiant švelniam vėjui. Kas žino, gal po vienos minutės norėsis ir antros, o tada jau tikrai galėsite grįžti prie atostogų plano prie jūros!

Taigi, visos kūno mankštos receptas ant jūros kranto štai toks:

  • 15 sekundžių taisyklingų pritūpimų. Pritūpimai stiprina visą apatinę jūsų kūno dalį: blauzdas, šlaunis, klubus bei sėdmenis. Taip pat darydami pritūpimus gerinate koordinaciją bei kūno balansą.
  • 15 sekundžių atsispaudimų keliant koją į viršų. Atsispaudimai stiprina pilvo bei nugaros raumenis, o keliant vieną koją aukštyn taip pat stiprinate ir sėdmenis.
  • Šuoliukas grįžimui į pritūpimus.
  • Pakartokite dar vieną kartą viską iš pradžių.

Tik viena minutė, o jūsų kūnas pasikraus energijos, sustiprinsite raumenis, jausitės lankstesni ir geresnės nuotaikos.

Jeigu norite sužinoti daugiau efektyvių pratimų, kurie galite atlikti atostogų metu ant jūros kranto, o gal abejojate ar darote juos taisyklingai? Jums vertėtų pasitarti su profesionaliu kineziterapeutu, kuris atsakys į visus rūpimus klausimus ir pateiks jums individualų pratimų planą, su kuriuo pasieksite norimus rezultatus. Spauskite mygtuką apačioje, įveskite savo duomenis ir mes greitu metu su jumis susisieksime, išsiaiškinsime jūsų poreikius ir pasiūlysime jums tinkamiausius sprendimus.

Negalite laukti? Skambinkite mums jau dabar telefonu +37068511137 arba rašykite el. paštu info@matanciosrankos.lt.

Jeigu norite sužinoti daugiau vertingų pratimų stiprinančių jūsų kūną, ar pasitarti su profesionaliu koneziterapeutu dėl atliekamų pratimų spauskite mygtuką apačioje, įveskite savo duomenis ir mes greitu metu su jumis susisieksime, išsiaiškinsime jūsų poreikius ir pasiūlysime jums tinkamiausius sprendimus.