Kaip greitai ir be papildomų treniruoklių atsikratyti nekenčiamų „gelbėjimosi ratų“ ant pilvo? - Matančios rankos
×

I - V 08:00 - 20:00

Kaip greitai ir be papildomų treniruoklių atsikratyti nekenčiamų „gelbėjimosi ratų“ ant pilvo?

Esi sunerimusi, nes apsivilkusi pavasarinę suknelę pamatai, jog ant pilvo nepageidaujami „gelbėjimosi ratai“?

Esi nusivylusi, nes labai nori pasipuošti, o laiko nueiti į sporto salę šiuo metu neturi. O pirkti papildomų treniruoklių nesinori.

Norint sumažinti riebalus ant pilvo ir pagerinti savo bendrą sveikatos būklę, nebūtini brangūs treniruokliai. Pakanka paprastos namuose esančios kėdės.

Pratimai su kėde plokščiam pilvui ir gerai jausenai:

  1. Atsisėsk tiesiai ant kėdės. Rankos už galvos. Per kelį sulenkusi pakelk kairiąją koją ir siek dešinės alkūnės, tada dešiniąją koją ir siek kairiosios alkūnės. Pradėti siūlome nuo 20 kartų pamažu skaičių didinant.
  2. Stipriai rankomis įsitverk kėdės atkaltės ar šoninių briaunų ir pasistenk pakelti savo kūną šiek tiek aukščiau kėdės. Keliai sulenkti. Pasistenk keletą sekundžių išlaikyti tokią būseną.
  3. Atsiremk rankomis į kėdę (veidu į ją), kojas ištiesk ir stenkis tokioje pozoje išsilaikyti pagal savo galimybes didinant tempimo laiką. Jei sunku taip laikytis ištiestomis rankomis, galima atsiremti ir taip pastovėti keletą sekundžių.
  4. Atsisėsk ant kėdės krašto. Rankos už galvos. Pasuk galvą į vieną pusę, tada į kitą. Pakartok 20 kartų.
  5. Tiesiai atsisėsk ant kėdės, ištiesk vieną koją į priekį, palaikyk tokioje padėtyje, tada ištiesk kitą. Pratimą kartok keletą kartų.
  6. Pakelk sulenktas kojas aukštyn, šiek tiek virš kėdės iš dalies pasikelk pati ir pabūk tokioje padėtyje.

O kad pradžioje būtų lengviau, atlik pratimus žiūrėdama šį vaizdo įrašą:

Jei abejoji, kad šie pratimai gali padėti sumažinti riebalus ant tavo pilvo, prie šių pratimų pridėk dar keletą. Juos pasirink, atsižvelgdama į savo individualius poreikius.

Jei pačiai susidaryti pratimų rinkinuką sudėtinga ar abejoji jų veiksmingumu, gali pasikonsultuoti su specialistu. Spausk mygtuką apačioje, įvesk savo duomenis ir mes greitu metu su jumis susisieksime, išsiaiškinsime Tavo poreikius ir pasiūlysime Tau tinkamiausius sprendimus.

Negalite laukti? Skambinkite mums jau dabar telefonu +37068511137 arba rašykite el. paštu info@matanciosrankos.lt

Jeigu norite sužinoti daugiau vertingų pratimų stiprinančių jūsų kūną, ar pasitarti su profesionaliu koneziterapeutu dėl atliekamų pratimų spauskite mygtuką apačioje, įveskite savo duomenis ir mes greitu metu su jumis susisieksime, išsiaiškinsime jūsų poreikius ir pasiūlysime jums tinkamiausius sprendimus.