Kaip 5 minutės treniruotės kas antrą dieną gali padėti akivaizdžiai sumažinti kūno svorį? - Matančios rankos
×

I - V 08:00 - 20:00

Kaip 5 minutės treniruotės kas antrą dieną gali padėti akivaizdžiai sumažinti kūno svorį?

Vėl pavasaris ir vėl kartojasi kasmetinė problema: nėra su kuo apsirengti? Erzina padidėjęs svoris ir dėl to ne taip gražiai, kaip norėtųsi, atrodo rūbai? Be to, turite labai daug veiklų ir ilgai užsibūti sporto salėje šiuo metu tiesiog negalite?

Nusiraminkite. Tam, kad sumažėtų kūno svoris ir pavasarinė nuotaika lydėtų nuolat, daug laiko nereikia. Pakanka atlikti keletą paprastų pratimų. Juos pakanka atlikti kas antrą dieną.

Kaip per 5 minutes atlikti pratimus, kurie efektyviai padėtų sumažinti kūno svorį?

Atlikime 6 linksmus ir paprastus pratimus. Pradedam?

1 pratimas. 15 sekundžių bėgame vietoje, aukštai keldami kojas. Nuotaika puiki.
5 sekundžių pertraukėlė.
2 pratimas. Abi rankas keliame į viršų, kojas į šalis. Grįžtame į pradinę padėtį. Pratimą atliekame 15 sekundžių.
5 sekundžių pertraukėlė.
3 pratimas. Kojų pirštais atsispiriame nuo grindų, pasikeliame nuo grindų ištiesdami rankas, nusileidžiame sulenkę alkūnes, vėl pasikeliame, nusileidžiame. Kartojame 15 s.
5 sekundžių pertraukėlė.
4 pratimas. Pradinė padėtis kaip ir 3 pratime. Dešinę ranką pakeliame link kairiojo peties, kairiosios delnu remiamės į grindis. Tada link dešiniojo peties pakeliame kairiąją ranką. Kartojame 15 s.
5 sekundžių pertraukėlė.
5 pratimas. Alkūnėmis atsiremiame į grindis. Kairiąją ranką lenkiame link dešiniosios kojos čiurnos. Koją lenkiame link artėjančios rankos. 15 s.
5 sekundžių pertraukėlė.
6 pratimas. Darome atsilenkimus Kojos šiek tiek pakeltos į viršų, į grindis remiamasi keliais, pilvas šiek tiek pakeltas. Kartojame 15 s.

Pailsėję 10-15 sekundžių pratimus kartokite dar kartą (rekomenduojama pratimus atlikti ne daugiau nei 2 kartus) arba atlikite papildomus, žiūrėdami vaizdo įrašą (nuo 3.40min)

Šie pratimai itin populiarūs visame pasaulyje, nes gerina medžiagų apykaitą, didiną energiją ir padeda atsikratyti nereikalingų kilogramų.

Jei abejojate, kad šie pratimai jums tinkami ar manote, kad jums reikia individualiai pritaikytų pratimų, galite pasikonsultuoti su specialistu. Spauskite mygtuką apačioje, įveskite savo duomenis ir mes greitu metu susisieksime, išsiaiškinsime jūsų poreikius ir pasiūlysime tinkamiausius sprendimus.

Negalite laukti? Skambinkite mums jau dabar telefonu +37068511137 arba rašykite el. paštu info@matanciosrankos.lt