6 lengvai ir greitai atliekami pratimai, veiksmingai naikinantys dvigubą pagurklį - Matančios rankos
×

I - V 08:00 - 20:00

6 lengvai ir greitai atliekami pratimai, veiksmingai naikinantys dvigubą pagurklį

6 lengvai ir greitai atliekami pratimai, veiksmingai naikinantys dvigubą pagurklį

Prašvitus pavasario saulei vis dažniau norisi apsivilkti palaidinę su atviresne iškirpte? Bet vis negalite to padaryti, nes erzina suglebusi kaklo oda ir per didelis pagurklys? Dėl to slepiate šiuos defektus po ilgesne megztuko apykakle?

Kad nereiktų kaklo slėpti nuolat, siūlome paprastus ir veiksmingus pratimus, padedančius greitai ir be didelio vargo išspręsti Jūsų problemas.

Kokie pratimai padeda atsikratyti pagurklio ir sustangrinti kaklo odą?

  1. pratimas. Pasukite savo kaklą į dešinę ir tada atgal į centrą. Tada pasukite kaklą į kairę ir atgal į centrą. Pakartokite apie 2-3 kartus.
  2. pratimas. Sukite kaklą į dešinę lengvai, tarsi darytumėte puslankį. Tą patį puslankio judesį padarykite sukdami kaklą į kairę. Pakartokite keletą kartų.
  3. pratimas. Lėtai pakelkite ir šiek tiek atloškite galvą, žiūrėkite į lubas. Lėtai judinkite apatinį žandikaulį aukštyn ir vėl nuleisdami žemyn. Kaklo srityje jausite lengvą tempimą.
  4. pratimas. Galva lieka atlošta. Praveriame burną ir prasižioję vėl atliekame žandikaulio judinimą aukštyn žemyn, jausdami lengvą kaklo tempimą. Rekomenduojama pakartoti 7-10 kartų.
  5. pratimas. Pasukti kaklą į dešinę ir šiek tiek kilstelėti galvą į viršų. Tada lengvai atlikti kaklo tempimą. Tą patį pratimą atlikti pasukus galvą į kairę.
  6. pratimas. Pradinė padėtis kaip ir 5 pratime, tik tempimą atliekame šiek tiek pražioję burną.

Atsipalaiduojame.

Pratimus galite atlikti žiūrėdami video

Nors draugės ir baugintų, jog savarankiškai kovą su šiuo kosmetiniu defektu reikia iš karto, kai tik jį pastebite, tačiau jeigu jis jau įsisenėjęs, vis tiek pasinaudokite šiais patarimais. Išbandykite ir pamatysite, kad jau po kelių dienų pastebėsite pokyčių.

Pastaba. Prisiminkime, kad pratimų atlikimo skaičių ir intensyvumą didinkite pamažu. Venkite daryti tempimą, jei jaučiate skausmą.

Jei abejojate, kad mankštos pratimai gali išspręsti Jūsų kaklo odos problemas ar norite sužinote daugiau pratimų. Tinkamiausių Jūsų organizmui, galite pasikonsultuoti su specialistu. Spauskite mygtuką apačioje, įveskite savo duomenis ir mes greitu metu su jumis susisieksime, išsiaiškinsime Jūsų poreikius ir pasiūlysime Jums tinkamiausius sprendimus.

Negalite laukti? Skambinkite mums jau dabar telefonu +37068511137 arba rašykite el. paštu info@matanciosrankos.lt
Jeigu norite sužinoti daugiau vertingų pratimų stiprinančių jūsų kūną, ar pasitarti su profesionaliu koneziterapeutu dėl atliekamų pratimų spauskite mygtuką apačioje, įveskite savo duomenis ir mes greitu metu su jumis susisieksime, išsiaiškinsime jūsų poreikius ir pasiūlysime jums tinkamiausius sprendimus.