1 minutė taisyklingos ir tiesios laikysenos gerinimui - Matančios rankos
×

I - V 08:00 - 20:00

1 minutė taisyklingos ir tiesios laikysenos gerinimui

Ar dažnai vaikystėje girdėdavote suaugusiuosius sakant, kad nesikūprintumėte? Gal net šiandien sunku atprasti nuo šios ydos – juk šiek tiek susikūprinus judėti dažnai yra lengviau ir su laiku prie
to priprantama. Vis dėlto susiformavusi netaisyklinga laikysena kenkia viso stuburo sveikatai, atsiranda:

  • Sprando
  • Galvos
  • Nugaros

skausmai. Jei pažeidimas įsisenėjęs, gali paveikti ir vidaus organų veiklą.

Negana to, netaisyklinga laikysena:

  • Trukdo gražiai eisenai
  • Gražiam rūbų prigludimui prie talijos

Ką daryti, kad laikysena būtų taisyklinga ir tiesi?

1 pratimas. Atsistokite prie lygios sienos. Kulnus priglauskite prie sienos. Nugara šiek tiek nuo sienos atitraukta. Rankas iškelkite į viršų (alkūnės sulenktos) ir priglauskite prie sienos. Pažiūrėję į jūsų laikyseną, artimieji turėtų manyti, kad jūs pasiruošę „pasiduoti“. Tokioje pozoje išbūkite apie pusę minutės (jei galite ir šiek tiek daugiau).
2 pratimas. Pritūpkite ir vėl apie pusę minutės pabūkite tokioje pozoje. Prisiminkite, kad rankos vis dar iškeltos.

Atlikdami pratimus prisiminkite, kad reikia tolygiai kvėpuoti. Neužgniaužkite kvėpavimo.

Pažiūrėkite, kaip smagiai pratimus atlieka ši mergina:

Jei abejojate, ar šie mankštos pratimai Jums tinkami ar tiesiog galvojate, kad reiktų intensyvesnės mankštos laikysenai pagerinti, galite pasikonsultuoti su specialistu. Spauskite mygtuką apačioje, įveskite savo duomenis ir mes greitu metu su Jumis susisieksime, išsiaiškinsime Jūsų poreikius, diagnozuosime jūsų laikysenos būklę ir pasiūlysime tinkamiausius sprendimus.

Negalite laukti? Skambinkite mums jau dabar telefonu +37068511137 arba rašykite el. paštu info@matanciosrankos.lt