Kaip sumažinti „gelbėjimosi ratą“ ant pilvo? - Matančios rankos
×

I - V 08:00 - 20:00

Kaip sumažinti „gelbėjimosi ratą“ ant pilvo?

Nors jau ruduo ir kaskart reikia vis storesnių rūbų, tačiau „gelbėjimosi ratas“ ant pilvo vis tiek erzina? Juk ir rudenį norisi apsivilkti labiau figūra pabrėžiantį rūbą.

Rekomenduojame 5 pratimus, kuriuos paprasta atlikti namuose. Jie efektyviai padės sumažinti ar visai panaikinti nemalonius „ratus“ ant pilvo. Kaip šiuos pratimus atlikti?

Pratimai, atliekami 3 kartus per savaitę tau patiks, nes

  • Suteiks pilvui stangrumo
  • Panaikins nereikalingus riebalus ant pilvo
  • Leis džiaugtis figūra rengiantis tau patinkančius rūbus

Kaip atlikti pilvo apimtis mažinančius pratimus?

1 pratimas. Atsigulk ant nugaros. Laikydama lazdelę iškelk rankas į viršų. Kelk abi kojas į viršų siekdama lazdelės. Atlik 20 kartų. Tada pasidėk lazdelę į šoną, iš lėto iškelk rankas virš galvos – įkvėpk, lėtai iškvėpk. Sunerk rankas, pasirąžyk.
2 pratimas. Apsiverk. Galva nuleista, rankų dilbiais atsiremk į grindis, kojų pirštais atsispirk ir šiek tiek pasikelk. Tada ištiesk kojas į šalis, vėl suglausk, vėl ištiesk. Taip pašokinėk 20 kartų. Truputėlį pagulėk, atsipalaiduok.
3 pratimas. Atsistok. Lazdelę iš nugaros pasidėk ant pečių, ją laikyk lengvai suėmus už galų. Pasisuk per pečių liniją į dešinę, grįžk į pradinę padėtį, tada į kairę. Atlik 10- 15 kartų.
4 pratimas. Pradinė padėtis kaip 2 pratime. Sukis į dešinę visu kūnu (nejuda tik pečiai ir galva), grįžk į pradinę padėtį. Tada į kairę ir vėl į pradinę padėtį. Atlik apie 20 kartų. Atsipalaiduok.
5 pratimas. Atsisėsk. Lazdelę pasidėk ant sprando, suimk rankomis už jos galų. Lenkis į kairę, tada į dešinę. Taip palinguok 20 kartų. Atsipalaiduok.

Pratimus gali pradėti mokytis žiūrint šį vaizdo įrašą:

Pastaba. Pratimų atlikimo trukmę rinkis pagal savo individualias fizines savybes ir sveikatą. Nepersitempk.

Jei abejoji, kad šie mankštos pratimai Tau tinkami, gali pasikonsultuoti su specialistu. Spausk mygtuką apačioje, įvesk savo duomenis ir mes greitu metu su Tavimi susisieksime, išsiaiškinsime Tavo poreikius ir pasiūlysime Tau tinkamiausius sprendimus.

Negalite laukti? Skambinkite mums jau dabar telefonu +37068511137 arba rašykite el. paštu info@matanciosrankos.lt