Kaip atsipalaiduoti ir pašalinti nuovargį nevartojant vaistų? - Matančios rankos
×

I - V 08:00 - 20:00

Kaip atsipalaiduoti ir pašalinti nuovargį nevartojant vaistų?

Nuolat jauti įtampą ir ji neleidžia atsipalaiduoti ir pailsėti? O poilsio trūkumas mažina darbingumą ir silpnina imunitetą. Negana to, sunku užmigti naktį ir miego trūkumo įtampos atsiranda dar daugiau?

Prieš griebdamasi tabletės, luktelk ir pirmiausia išbandyk pėdos savimasažą. Pėdose yra susikoncentravę taškai, kurie yra svarbūs viso organizmo gyvybingumui ir sveikatai. Dėl to pėdų masažas gali padėti įveikti daugybę negalavimų bei padėti įveikti nerimo ir įtampos sukeltas ligas.

Kaip atlikti pėdų savimasažą?

1 pratimas. Švelniai paglostyk pėdas.
2 pratimas. Nykščių pagalvėlėmis brauk nuo pėdos centro į šalis. Brauk pradedant ties pirštais, baik ties kulnu. Daugiau dėmesio skirk viršutinei pėdos daliai. Gerai ją išmasažuok.
3 pratimas. Sukamaisiais judesiais nykščių pagalvėlėmis masažuok pėdas ties didžiuoju pirštu ir ties mažuoju piršteliu.
4 pratimas. Sukamaisiais judesiais pamasažuok kulno sritį.
5 pratimas. Trimis pirštais brauk išilgai pėdos – aukštyn žemyn.
6 pratimas. Masažuok pėdų šonus. Brauk aukštyn žemyn. Vėl grįžk į centrinę pėdos dalį.
7 pratimas. Pamasažuok kulną pirštų krumpliukais.
8 pratimas. Švelniai suimk ir išmasažuok kulkšnį.
9 pratimas. Grįžk į viršutinę pėdos dalį ir išmasažuok šią sritį bei pačius pirštelius ir zonas apie juos.
10 pratimas. Baik pėdos savimasažą, ją palankstyk ir lengvai paglostyk.

Savimasažą gali mokytis žiūrint šį vaizdo įrašą:

Jei abejoji, kad šie savimasažo pratimai Tau tinkami ar nori sužinoti daugiau pratimų, gali pasikonsultuoti su specialistu. Spausk mygtuką apačioje, įvesk savo duomenis ir mes greitu metu su tavimi susisieksime, išsiaiškinsime Tavo poreikius ir pasiūlysime Tau tinkamiausius sprendimus.

Negalite laukti? Skambinkite mums jau dabar telefonu +37068511137 arba rašykite el. paštu info@matanciosrankos.lt