Masažo nauda dirbantiems sėdimą darbą - Matančios rankos
×

I - V 08:00 - 20:00

Masažo nauda dirbantiems sėdimą darbą

Netaisyklinga laikysena ir sėdėsena sukelia raumenų, sąnarių, kvėpavimo takų, kraujotakos, virškinimo bei nervų sistemos ligas, kurių galima išvengti reguliariai pasirenkant gydomojo masažo procedūras.

Ilgas darbas prie kompiuterio sukelia plaštakos maudimą, skausmą riešo srityje bei alkūnėje dėl netaisyklingos rankų padėties prie klaviatūros, todėl būtina gerinti kraujotaką bei kraujo cirkuliaciją, atpalaiduoti įsitempusius raumenis, ką už jus padaro profesionalus specialistas gydomojo masažo metu.

Masažas taip pat pagerina širdies darbą, nes normalizuojamas tonusas stambiosiose bei smulkiosiose arterijose ir venose, todėl sumažėja stresinių situacijų bei įtampos poveikis jūs organizmo veiklai.

Pagreitėja nereikalingų medžiagų apykaitos produktų pasišalinimas, šios medžiagos susidaro metabolizmo ar prakaitavimo reiškinių metu, – dėl tos priežasties atsiranda mažesnė sąstingio kraujagyslėse tikimybė, mažėja audinių pabrinkimas.

60 minučių gydomasis ir atpalaiduojantis masažas greičiau atstato nuvargusių raumenų darbingumą nei pasyvus trumpalaikis poilsis, todėl puikiai tinka po darbo pavargusiems bei sportuoti neturintiems jėgų ar laiko žmonėms, kurie nori pasirūpinti savo sveikata. Pasirinkus masažo centrą „Matančios rankos“ jūs gaunate profesionalų ir individualų pagal jūsų poreikius masažą Jums patogiu metu – dirbame 8-20 val.

Dirbant sėdimą darbą neigiamai veikiama raumenų bei sąnarių veikla, kadangi sumažėja fizinis aktyvumas visame kūne ir fizine veikla yra apkraunamos tam tikros kūno dalys, pavyzdžiui juosmuo ir kaklas.

Veikiant masažui, didėja raumeninių skaidulų elastingumas, pagerėja jų susitraukinėjimo funkcija, užkertamas kelias raumenų atrofijai, sudaromos sąlygos geresniam limfos ir kraujo cirkuliavimui raumenyse, o tuo pačiu – ir raumeninių ląstelių medžiagų apykaitai, jų mitybos bei regeneracinei funkcijoms.

Taip pat gerėja kraujo apytaka sąnario viduje bei jį supančiuose minkštųjų audinių sluoksniuose, didėja sąnarinės kapsulės ir jungiamųjų raiščių patvarumas, sąnariai tampa judresni. Pagerėjus sąnarius supančių audinių aprūpinimui krauju, ir dėl nuolatinio šių audinių maigymo bei tempimo (masažuojant) išnyksta nelygumai (sąaugos ir randai), todėl gerėja ir funkcinės sąnario savybės, kas turi tiesioginę įtaką teigiamai jūsų organizmo veiklai, ypač dirbant sėdimą darbą.

Nervų sistema anksčiau negu kitos organų sistemos užregistruoja mechaninį paciento odos sudirginimą. Taikant įvairius masažo veiksmus, kaitaliojant jų intensyvumą bei trukmės laiką, galima įtakoti galvos smegenų žievės funkcinę būseną arba padidinti centrinės nervų sistemos jaudrumą, sustiprinant ir pagyvinant slopinamus refleksus. Tokiu būdu, pagerinus nervinių skaidulų maitinimą bei jų aprūpinimą deguonimi, palengvinamas taip pat ir nervinių impulsų perdavimas šių skaidulų atšakomis. Subjektyvūs, pacientų fiksuojami pojūčiai, kuomet teisingai taikomi masažuojantys veiksmai, masažo metodika ir technikos bei tiksliai nustatoma procedūros trukmė, yra apibūdinami kaip maloniai po visą kūną sklindanti šiluma, bendras savijautos pagerėjimas, padidėjęs tonusas ir akivaizdžiai sustiprėjusi bendra fizinė organizmo būklė.

Jeigu masažas atliekamas neteisingai, gali pasireikšti bendras kūno silpnumas, nemalonus (slegiantis) nuovargio jausmas, dirglumas, širdies “mušimas”, skausmai, galvos svaigimas ir pan.

Profesionalus masažas efektyviai atpalaiduoja kūno raumenis, ramina ir teigiamai veikia vidinę organizmo būsena, sumažina dirglumą, įtampą bei stresą, nuolat patiriamą darbe. Relaksacijos metu vyksta fiziologinių procesų slopinimas nervų sistemoje, kurio metu pasiekiama artima sveikam miegui būsena.

Sumažėjusi raumenų veikla dirbant sėdimą darbą neigiamai veikia nervų sistemą, tačiau masažo metu taikant įvairius masažo veiksmus, kaitaliojant jų intensyvumą bei trukmę stiprinami bei pagyvinami slopinami refleksai ir palengvinamas nervinių impulsų perdavimas. Taip pagerinama bendra savijauta, padidėja raumenų tonusas ir akivaizdžiai sustiprėja bendra fizinė organizmo būklė.

Masažas teigiamai veikia kraujotaką bei limfotaką, dėl to pagreitėja medžiagų apytaka ir organizmas greičiau išsivalo nuo toksinų bei nuodingų medžiagų. Taip pat masažas atpalaiduoja įtemptus raumenis, tonizuoja nusilpusius, tuo pačiu suteikiamas tiek lengvumo pojūtis, tiek atsiranda jėgų.

Masažas derina ir skatinamai veikia virškinimą ir kvėpavimą – tokius svarbius fiziologinius procesus. Jis taip pat gerina raumenų tonusą, sąnarių judrumą, laikyseną, spartina kraujo ir limfos apytaką, derina endokrininę ir nervų sistemas. Masažas teikia ne vien tik fizinę naudą, jis gelbsti ir psichologiškai, įkvepia (atpalaiduoja) gyvybinės energijos ir jėgų, kad galėtumėme pasiekti fizinę ir dvasinę pusiausvyrą.

Masažas labai efektyvus šalinant neigiamus ankstyvos senatvės požymius vidutinio ir pagyvenusio amžiaus žmonėms. Jis padeda išsaugoti jaunatvišką organizmo būklę ir funkcijas, nes:

  • sustiprina audinių elastingumą ir sąnarių patvarumą,
  • didina kraujo ir limfos cirkuliaciją,
  • palaiko odos jaunatviškumą,
  • suteikia kūnui energijos,
  • išsiskiria endorfinai (natūralūs skausmo malšintojai),
  • dietos ir specialių pratimų pagalba masažas atstato Jūsų kūno formų linijas bei šalina poodinį riebalinį sluoksnį,
  • stiprina nugarą,
  • didina raudonųjų ir baltųjų kūnelių kiekį kraujyje,
  • stiprina kraujo cirkuliaciją,
  • nuskausmina skausmo taškus,
  • atpalaiduoja įsitempusius raumenis,
  • normalizuoja blokuojamus energinius srautus,
  • sustiprina kūno imuninę sistemą,
  • atstato ramybės ir pasisekimo jausmą, panaikina nerimą.

Masažas – tai galimybė pailsėti, atsipalaiduoti bei stiprinti savo sveikatą kasdien.

Dažniausiai pažeidžiamos stuburo vietos yra kaklas ir juosmuo, nes tai – labiausiai apkrautos stuburo dalys, todėl gali jaustis tam tikrų sričių skausmas ir sustingimas. Laikui bėgant, dirbant sėdimą darbą mažėja stuburo lankstumas. Osteochondrozė – tai stuburo tarpslankstelinių diskų pažeidimas, atsirandantis dirbantiems sėdimą darbą, kurių kaklas nuolat palinkęs – pvz, prie kompiuterio). Kartais gali įplyšti tarpslankstelinis diskas – tuomet formuojasi disko išvarža.

Kaklo osteochondrozės atveju paprastai skiriamas galvos ir apykaklinės zonos (taip pat – pečių juostos), stuburo paviršiaus (kaklo bei viršutinėje krūtinės dalyje) masažas, rankos (pažeistoje kūno pusėje) masažavimas.

Jeigu norite sužinoti daugiau vertingų pratimų stiprinančių jūsų kūną, ar pasitarti su profesionaliu koneziterapeutu dėl atliekamų pratimų spauskite mygtuką apačioje, įveskite savo duomenis ir mes greitu metu su jumis susisieksime, išsiaiškinsime jūsų poreikius ir pasiūlysime jums tinkamiausius sprendimus.