Pirmieji žingsniai savęs tobulinimo link - Matančios rankos
×

I - V 08:00 - 20:00

Pirmieji žingsniai savęs tobulinimo link

Moterų troškimas būti patrauklia, žavinga, geidžiama deive – amžinas ir neišsenkantis. Kaip žinia, kiekviena dailiosios lyties atstovė į šį norą bei siekiamybę investuoja nemažai laiko, pastangų, resursų. Sakysite, paviršutiniška ir laikina? Juk su metais išorinis grožis išnyksta bei nublanksta, o išlieka tik vidinės vertybės bei sielos grožis? Kategoriškai tam prieštarauju!

Paviršutiniška manyti, jog dera investuoti tik į vieną savojo AŠ tobulinimo „sritį“. Visi galime sutikti, jog harmonija gyvenime prasideda nuo harmonijos tarp sielos ir kūno. Taip pat nederėtų manyti, kad išorinis grožis privalo asocijuotis su daugybe makiažo, dažytais plaukais, plastinės chirurgijos patobulintomis kūno dalimis ar besaikėmis dietomis nualintu kūnu. Nereikia slėpti savo kūno trūkumų.

Taip pat naivu galvoti, kad moteris, skirianti didžiąją dalį laiko vidinių vertybių puoselėjimui, karjerai, šeimai, neigia grožį ir nė akimirką nesvajoja tapti idealia. Grožis – labai subjektyvus, tad prieiti bendrą visuotiną tiesą, kas yra gražu kiekvienam, būtų beviltiška. „Mens sana in corpore sano“ – amžinoji ir nenuginčijama tiesa.

Pirmasis žingsnis link savęs tobulinimo – jaustis puikiai ir žvaliai kiekvieną dieną. Jauskitės graži ir ypatinga sau. Skirkite laiko įsiklausyti į savo kūno kalbą, į savo norus ir tikslus. Puiki nuotaika – geriausia garantija matyti gražią ne tik save, bet ir aplinkinį pasaulį bei gyvenimą.

Štai keli privalomi punktai, kuriuos, manau, daugelis iš Jūsų jau žino, tik retsykiais primiršta, kokie efektyvūs ir veiksmingi jie gali tapti.

  • Pradėkite kiekvieną dieną iš naujo. Vakarykščiai rūpesčiai ir lieka vakar dienos įvykiais.
  • Padėkite telefoną į šoną, kai susitinkate su draugais ar artimaisiais.
  • Išbandykite taisyklę „2/30“: 2 valandos skirtas prie kompiuterio ar televizoriaus, 30 min. – mankštai ir trumpiems pratimams.
  • Supraskite – sportui neturi būti skirtas visas jūsų laisvalaikis. Tai ne prievolė, o sveikata ir malonumas.
  • Sportas neprivalo būti brangi būtinybė: pasinaudokite interneto pagalba. Šiuo atveju „Youtube“ – puikus „sporto klubas“ namuose.
  • Niekada neapsipirkinėkite tuščiu skrandžiu.
  • Jūsų užkandžių dėžutę turi sudaryti vaisiai ir daržovės. SVARBU! Neužkandžiaukite, jei nesijaučiate alkana.
  • Valgykite kuo įvairesnį maistą.
  • Vanduo – gyvybės šaltinis! Nepamirškite išgerkite kiek įmanoma daugiau!
  • Klausykitės savo kūno ir vidinio balso. Jie niekada neklysta.
  • Skirkite laiko tik SAU. Jūs – tokia pat svarbi, kaip ir jus supantys žmonės ar pareigos.
  • Nepasiduokite neigiamai emocijai. Neleiskite savo gyvenimo diagnozę nustatyti „Google“ ir svetimų žmonių patirčiai.
  • Atsiribokite nuo svetimų problemų. Jos neturi sudaryti Jūsų gyvenimo pagrindo.
  • Rūšiuokite savo drabužius ir spintą. Sezoniniai drabužiai, spalvų paletė, nebenešiojami drabužiai… Jie tik užima vietą jūsų namuose ir sukelia neigiamas emocijas.
  • Paverskite savo namus jaukia, malonia, ypatinga vieta. Juk tai saugiausias kampelis, kuriame galite jaustis nevaržomai.

Ir pats svarbiausias punktas – MYLĖKITE SAVE. Jūs esate vienintelė, ypatinga ir nepakartojama. Meilė sau turi didžiausią įtaką Jūsų gyvenimo kokybei.

Jeigu norite sužinoti daugiau vertingų pratimų stiprinančių jūsų kūną, ar pasitarti su profesionaliu koneziterapeutu dėl atliekamų pratimų spauskite mygtuką apačioje, įveskite savo duomenis ir mes greitu metu su jumis susisieksime, išsiaiškinsime jūsų poreikius ir pasiūlysime jums tinkamiausius sprendimus.