Galvos skausmą lengvinantys savimasažo pratimai - Matančios rankos
×

I - V 08:00 - 20:00

Galvos skausmą lengvinantys savimasažo pratimai

Vasara vis dar lepina savo spalvomis, o tau nuotaiką gadina nei iš šio, nei iš to užėjęs galvos skausmas? Kokius vaistus rinktis? Ar tinkamai patars vaistininkas? O dar kaip tyčia, atostogaujant kempinge arti vaistinės nėra. Ką daryti, jei per atostogas užklumpa galvos skausmas?

Jei galvos skausmas ne itin ūmus ir nereikia nedelsiant kviesti gydytojo, padėti gali galvos savimasažo pratimai. Šie savimasažo pratimai

  • Sumažina raumenų įtampą
  • Pagerina kraujotaką
  • Palengvina ar visai panaikina galvos skausmus.

Pratimai užima tik keletą minučių ir nereikalauja specialios įrangos ar patalpų.

Kaip atlikti savimasažo pratimus, malšinančius galvos skausmą?

1 pratimas. Atrask kairėje rankoje tašką tarp nykščio ir smiliaus ir dešinės rankos nykščiu jį pamaigyk. Tą patį padaryk dešinėje rankoje. Masažuok taškus po 1 minutę ar šiek tiek daugiau.
2 pratimas. Abiejų rankų pirštų galais pamasažuok kaklo apačią, sprandą. Pamaigyk taškus apie ausis. Atlik pratimą lėtai, ramiai stengdamasi pamasažuoti kuo daugiau taškų.
3 pratimas. Pirštų galais sukamaisiais judesiais pamasažuok smilkinius.
4 pratimas. Pereik pirštų galais sukamaisiais judesiais masažuodama galvą iki pat pakaušio. Pamasažuok taškus pakaušyje.
5 pratimas. Nuo pakaušio leiskis masažuojant galvą link ausų.
6 pratimas. Nykščio ir smiliaus galais pamasažuok taškus palei antakius. Masažuok iškart abiem rankom abu antakius.
7 pratimas. Pamasažuok veidą tarsi apibrėždama veido kontūrus – nuo ausies link smakro pamažu masažuok pirštais dėliojant vis naujus taškus.
8 pratimas. Intensyviai pamasažuok sprandą. Pereik kaklo taškus – nuo ausies iki peties.
9 pratimas. Pamasažuok taškus tiek peties linija. Švelniai paglostyk kaklą iš vienos ir kitos pusės.

Pirmą kartą atlik pratimus žiūrint šį vaizdo įrašą: 

P.S. Kai šiuos pratimus keletą kartų pakartosi ir jie taps kasdienybės dalimi, išvengsi įtampos, nuovargio ar trumpalaikio streso sukeltų galvos skausmų ir nereikės nei gydytojo, nei cheminių vaistų.

Jei abejoji, kad šie savimasažo pratimai Tau tinkami ar nori sužinoti daugiau pratimų, gali pasikonsultuoti su specialistu. Spausk mygtuką apačioje, įvesk savo duomenis ir mes greitu metu su Tavimi susisieksime, išsiaiškinsime Tavo poreikius ir pasiūlysime Tau tinkamiausius sprendimus.

Negalite laukti? Skambinkite mums jau dabar telefonu +37068511137 arba rašykite el. paštu info@matanciosrankos.lt

Negalite laukti? Skambinkite mums jau dabar telefonu +37068511137 arba rašykite el. paštu info@matanciosrankos.lt